2021. április 20., kedd

Vágymágusok 1.

Álruhában (Vágymágusok 1.)

Fullszöveg:

Lehet barátság férfi és nő között? Szépvölgyi Rianna egy eldugott völgy grófkisasszonya, aki bogaras atyjával és zenész ikeröccsével él.
Rianna férfiruhában van, amikor balszerencséjére találkozik Ras parancsnokkal, 
aki a hazaérkező hírhedt Kartal hercegnek gyűjt katonákat. Riannát összecseréli az ikertestvérével, és magával viszi. Ha rájönnek, hogy Rianna lány, kiirthatják felségárulásért a családját.
Vajon sikerül visszacserélnie magát, mielőtt lelepleződik?
De mit tegyen addig a férfiasan vonzó Ras, a magát mutogató jóképű Mort és a vad Lidérc közelében, ha a mágiája csalogatja a férfiakat?
Míg a hercegre várnak, valaki vadászni kezd a csapatra. Rianna nem számíthat másra, csak az eszére, és egy hajmeresztő szövetségesre, miközben őket lesi a természet, ami hol a halálukat akarja, hol pedig illetlenül valami mást.




Kedvcsináló idézetek:

"- Fél aranyért annyi könyvet lopok neked, amennyit szeretnél – suttogta a fülembe Lidérc nesztelenül mögém kerülve.
Ennél szebbet még sosem hallottam férfitól."

Lidérc forrás


"Az első, amit megéreztem, a hideg penge a torkomon. A második valami fűszeres illat.
– Megint te?! – nyögtem bosszúsan.
– Rendes bűnöző már rég megszökött volna.
– Rendes nemes meg a pengémet érezve összecsinálná magát!
– suttogta dühödten Lidérc.
– Épp ezen dolgozom! – morogtam dühösen.
Elfeszítettem a karját magam elől.
– Mi van a kezedben? – kérdezte gyanakodva, és a sötétben az edény után kapott.
Azt hittem, elsüllyedek. Nem kaparinthatja meg a bilimet! Belehalnék, ha ezen gúnyolódna holnap mindenki előtt!"




https://i.pinimg.com/originals/fc/03/42/fc03426a5fac006d576da53970a21403.jpg
Rianna forrás

  • "– Villámlik? Idebújhatsz – mondtam az öcsémnek, ahogy éveken át gyerekkorunkban.
    Nem jött válasz, de az ágyra leült valaki. Kinyitottam a szemem.
  • Azonnal kerekre is tágult, ahogy Lidércet láttam meg az imbolygó, sárgás gyertyafényben. Félmeztelen volt, mindössze egy darócnadrágot viselt. Alóla kilátszott a vágykendő szalagja.
    – Én… nem neked mondtam! Nem hívok négynapi ismeretség után az ágyamba egy férfit!
    – Miért? Hány nap kell hozzá? – érdeklődött, elnyomva egy pimasz mosolyt.
    Elvörösödtem."



Montázs forrás



Igazából nem is kellene, hogy herceg legyen, csak valaki, aki lát engem, és szeret. Valaki, aki felnevet, ha furcsákat mondok, meleg ölelésébe von, ha félek, és éjszaka a karján pihenhet a fejem, nem moccan, mert annyira szeret, hogy soha nem zavarná meg az álmomat. Valaki, akinek a szerelme olyan lágy és cirógató, mint a szél, ami folyvást nyakon csókol." 



"Kíváncsian megnéztem Lidérc ölét. Pusztán tudományos érdeklődés volt, becsületszavamra."





Rianna+Mort forrás


"Nem várhatsz arra, hogy egyszer majd más leszel, és akkor ettől, hopp, hirtelen boldog leszel. Az vagy aki vagy, itt és most légy boldog."




"A tettek mutatják meg, ki vagy, nem a szavak!"







Mort Forrás

Ras forrás

Roan forrás




Frellelon forrás


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése